projektowanie znaków firmowych i towarowych projektowanie znaków firmowych i towarowych system identyfikacji wizualnej w firmie system identyfikacji wizualnej w firmie oznakowania zewnętrzne i wewnętrzne oznakowania zewnętrzne i wewnętrzne oznakowania POS stoiska targowe / wystawy oznakowania POS stoiska targowe / wystawy
Konsekwentne budowanie wizerunku firmy, zaczynając od logotypu, poprzez systemową identyfikację wizualną, oznakowania, projekty wydawnicze i szereg innych opracowań stanowiących niezbędny element funkcjonowania na rynku. Projektujemy znaki firmowe (logo) i towarowe , tworzymy opracowania graficzne dla istniejących i nowych marek handlowych i nie tylko. Można zacząć praktycznie od zera, tzn. od wymyślenia nazwy firmy lub marki, często uzupełnionych o zintegrowane z nimi hasło czy slogan. Wstępne projekty koncepcyjne wykonujemy i prezentujemy na własne ryzyko. Klient ma pełne prawo do odrzucenia ich bez ponoszenia kosztów. Jeżeli ten etap zakończy się decyzją o kontynuacji projektu, wiąże nas już umowa i adekwatne zobowiązania. Doprowadzamy prace do stanu, który w pełni satysfakcjonuje zamawiającego. Kończymy na etapie zatwierdzonego, przygotowanego do rozmaitych zastosowań znaku. Wskazane jest jednak, by dziełem finalnym było pełne opracowanie tzw. księgi znaku (księga logo, logobook), gdzie w jednoznaczny sposób określone są główne parametry dotyczące konstrukcji znaku, jego kolorystyki, zastosowań dopuszczalnych i wadliwych, towarzyszącego mu liternictwa itp., podstawowe wzory użycia znaku do celów biurowych. Co jeszcze można ująć w zakres pojęcia „identyfikacji wizualnej“? Oczywiście wspomniane druki i wydawnictwa biurowe (jak listowniki, koperty, formularze, wizytówki, notatniki, teczki ofertowe, segregatory itd.). Oznakowania pojazdów firmowych, ubiory pracowników i wiele innych specyficznych elementów, projektowanych indywidualnie dla potrzeb konkretnego klienta. Do systemu identyfikacji wizualnej firmy należą też oznakowania zewnętrzne i wewnętrzne siedziby czy biur firmy (sklepu, restauracji, kliniki...) oraz znaki dojazdowe. Osobnym tematem jest oznakowanie miejsc sprzedaży (POS), skuteczne metody ekspozycji towaru i marki w przestrzeni handlowej oraz wszelkiego rodzaju stoiska targowe, wystawiennicze i punkty prezentacyjne. Wszelkie tego typu projekty wykonujemy oczywiście w naszej pracowni.
identyfikacja wizualna tworzenie marki
4 3 2 1 projekt i realizacja  C2O2O PRO BONO GALERIA GALERIA GALERIA GALERIA